Hari Ulangtahun Perkahwinan

Daisypath Anniversary tickers

My SOFEA ZARA

Lilypie First Birthday tickers

Friday 30 September 2011

BELI BARANG BABY PART 1


Ari rabu aritu aku dgn incik suami g survey brg baby.. Excited nih!!! Kitorg g area bangi je.. Sbb aritu kan ari bekerja, so lepas solat maghrib kitorg gerak g bangi. Kedai tu dekat area traffic lite simpang 3 bangi. Kalo tak silap aku, nama kedai tu MANJAKU kot.. Lupa la pulak. Ramai jugak org kt kedai tu. Ape benda la yg diorg beli smpai ramai sgt kt dlm kedai ni??? Aku ngn incik suami pun masuk la kedai tu.. Sekali terus aku penin sbb aku tgk mcm2 brg baby yg ada kat dlm kedai tu.. Aku pun mula la terpikir benda ape yg aku nk beli. Kalo ikut en3 sblm ni, aku mmg ade listkan brg yg aku nk beli, tp still tak complete lg list tu.. Tibe2 aku teringat baju lubang2 utk baby.. ofismateaku ade ckp baju lubang2 ni murah je kalo kat jj harge lebih kurg 4-5 hengget jer.. Aku pun tgk la harge dia.. RM 17 hengget, Rm 16.50...Aik??? Kata 4-5 hengget jer? Rupe2nye baju lubang2 yg aku tgk mahal tu sbbnya dia ada jenama... Oooo patut la mahal.. Hubby aku g naik tgkt 2.. Dia sbnrnya baju2 ni tak brp minat sgt nak tgk. Abg nak bg anak kita tak pakai baju ke banggg??? Ehehe.. Memandangkan hubby aku ni minat sgt dekat kereta, so keutamaan dia kalo g kedai bby adalah utk mencari STROLLER dgn baby CARRIER.. Itu yg dia akan tgk dulu.. Dlm hati dia, dia minat giler ngn STROLLER ESPIRIT siap ada carrier sekali.. Tp aku plak mcm suka brand SCR... Aku pun tak tau la yg mane jd pilihan hati dia sbbnya nk beli stroller lmbt lg. Lepas tu aku ajak dia g PKNS bangi.. Saje la nk tgk brg baby.. Ade jugak jual baju baby.. Aku tanya kat hubby boleh tak nak beli baju baby 2-3 helai?? Alang2 dah tgk baju baby baik aku beli 2-3 helai.. Org kata bila kita tgk baju baby ni ibarat pembakar semangat.. Hubby aku ckp ambik je lah... Aku pun ambik la dlm 2-3 helai.

Warna hijau, putih, oren... Ehehe.. Tak sabarnye nk tunggu anak mama keluar...


Anak mama... Cepat la keluar syg.. Mama tak sabar nak jumpe anak mama :)

No comments:

Post a Comment