Hari Ulangtahun Perkahwinan

Daisypath Anniversary tickers

My SOFEA ZARA

Lilypie First Birthday tickers

Thursday 15 December 2011

MINGGU-MINGGU AKHIR KEHAMILAN - 37 Minggu

Memandangkan aku dah masuk 37 minggu hamil dan tinggal bbrapa minggu je lg aku nak bersalin, maka aku telah berazam utk membuat entri MINGGU-MINGGU AKHIR KEHAMILAN... ( Takde koje la katakan )

Kelmarin anak aku kurg gerak. Ke perasaan aku je? Tp hakikatnya aku risau gak sbb stp kali kalo aku baring atas katil, aku cuit2 sikit perut aku, ckp2 skit ngn anak aku, mesti dia bg respon... Tp kelmarin? Anak aku diam je.. Ishh, knp plak ni? Ke sbb aku dh terlebih mkn durian mlm sblmnya smpai anak aku tak gerak? Aku teringat penceramah antenatal Pn Faridah prnh ckp, dia mkn durian smpai anak dia tak gerak 1 ari. Aku takut la jd mcm tu.. Aku pon ajak la laki aku g scan.

Lepas scan, alhamdulillah.. Baby aku ok. Berat dia je dah cecah 2.99 kg. Fuh!!! Besar jugak tu. Doktor scan, dia kata kepala anak aku still floating. Masih terawang2 lg belum masuk saluran. Ooo, maknanya lmbt lg la aku nak bersalin yer doktor? Tp kuasa ALLAH kan? Mane kita nak tau... Buatnya esok aku nak bersalin, naye jer.

Aku perasan gak, sejak akhir2 ni aku susah nak membuang. Kalo dulu tiap2 ari. Tp skrg 2 3 ari sekali. Aduh, knp nih??? Agaknya mmg camtu kot...

Bersambung... :P

No comments:

Post a Comment