Hari Ulangtahun Perkahwinan

Daisypath Anniversary tickers

My SOFEA ZARA

Lilypie First Birthday tickers

Monday 5 December 2011

OMBAK RINDU MMG BESHHHHH!!!!!


CUCI MATA JAP......

KASI ROLL DULU PART YG BEST.....  
HA ! HA ! HA !

( x jeles ke bini Aaron Aziz kalo dia tgk? Ish ish ish )


Oppss ! Cukup2....

Smlm aku g tgk Pilemmm OMBAK RINDU kat Alamanda... Punya la ramai org kat sana.. Aku tak pernah tgk Alamanda penuh ngn org smpai camtu sekali. Aku tgk kui 3.40 ptg. Ada 2 hall yg pasang cite ombak rindu waktu yg sama. Ko bygkan nok brp ramai yg dok menunggu kat bwh tu semetara nak masuk panggung? Nasib baik aku bli tiket on9, kalo beli tiket walk in mmg tak dpt der! Dgr2 citer plak kalo aku dtg kui 12.00, siap leh jumpe AARON AZIZ tuhhh!!! Laki mak terdengar ade pompuan tu ckp Aaron Aziz dtg Alamada. Ye atau tak? Wallahuallam...

ok, berbalik kpd cite OMBAK RINDU...

Bg aku cite OMBAK RINDU ni mmg bessshhhh.... Hero heroin dia best... Suasana dia best... Shoot pulak kat tmpt yg best2... Romantik giler lah bg aku... Cite dia plak ringan je takde nak berat2 mcm Lagenda Budak Setan tu. Ish, tak reti la aku nak describe camne... Senang citer kena tgk sendiri!! Tp yg paling aku jatuh hati sgt ngn citer ni sbb cara dia syot pemandangan2 yg cantik + romantik giteww ....

So kesimpulannya utk citer ni ,

Aku bg 4 stgh bintang je. Knp x bg 5 bintang? Sbbnya aku tak nangis!!! Muahahaha

Laki mak beriya cakap citer ni best... Selalu citer melayu dia tak layan, yg ni dia terlebih jiwa - jiwa plak.
AHAKS!



P/s : pssstt.... terus terang ckp aku dah lupa jalan citer dlm novel Ombak Rindu tu camane... yela, aku baca novel tu pun 8 thn lepas kalo tak silap aku... mane nak ingt dah.. ehehe

SEKIAN!


No comments:

Post a Comment