Hari Ulangtahun Perkahwinan

Daisypath Anniversary tickers

My SOFEA ZARA

Lilypie First Birthday tickers

Tuesday 25 October 2011

BARANG BABY PART 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, ten!

Jeles rasanya bile tgk org yg ade anak ni kan? Stp pg bila aku g keje, mesti nmpk mak2, bpk2 yg dukung anak diorg anta g umah pengasuh.. Rasa cam best jer... Pastu kalo ade anak ni, leh join contest mcm2 dgn anak kite.. Hmm.. so sweet... Ehehe.. Takpelah, tak lama je pun anak mama pun dah nak keluar... Mama tak sabar nak jumpa anak mama walaupun bersalin itu sangaaaaattttttt uuuuuuhhhhhhhhhhhhhhhh ^_^ '

Knp aku wat tajuk beli brg baby part 2,3,4,5,6,7,8,9, ten!!!! Sbbnya aku rasa aku dah kena badi shopping la... Dulu, kalo g shopping ( aku ni jrg sgt nak sopppinggg ) takde la excited mcm ni. Tp skrg ni, pantang je nmpk kedai baby, SINGGAH!!! Cuci mata... ( Iye ke cuci mata? Takde maknanya ) Mesti ade je bende yg aku beli.. Kompom2 baju selai 2 lai.. Padahal ramai dah pesan jgn beli baju byk sgt.. Nnti takut baby cepat besar, tak muat la... ape la... Tp perasaan EXCITED utk memiliki seorang anak melebihi segala2nya.. So, asal kuar je... aku mesti beli barang baby...

Ni antara brg yg aku beli....

TILAM BABY

Comel tak???? Kaler pink lg... Tak sabar nk tgk anak mama golek2 atas tilam ni...
Tilam ni bukannya 100% kekabu pon... Tp disebabkan sikap tak sabar yg aku ada
so bila first time tgk tilam ni, terus aku jatuh cinta....

BARUT BABY

Tau tak brp pasang barut baby yg aku ada??? Stlh dicongak2 rupe2nye aku ade  15  !!! Diulangi
LIMA BELASSSSS pasang barut baby... Hmm byk ke kurg tu yer? Ke kena beli lg? ekeke...
Barut ni aku beli dekat jualan JAKIM kat ofis dgn beli kat website ni
http://www.mybabycomel.com/
Mmg murah2 brg2 baby dia

Baju, beg baby, topi, botol ( bukan AVENT ) bla.. bla..bla

Dah siap letak dalam bakul :)

TADAAAAAA... Ni dia semua barang untuk menyambut cahaya mata pertama abah & mama...
Tak sabar nak jumpe anak mama :)

3 comments:

  1. baguih lah ko display pe barang yg dah ko beli.... nnt kalo ko branak x de lah dpt barang yg sama as a present.... hahahaha

    ReplyDelete
  2. hehehe betul tu kak mas..dan lagi satu, takleh bagi adiah baju lagi dah kat dia..sebab baju baby dia dah banyak haha

    ReplyDelete
  3. hahaha... weh, kudukuttttt.... bg je la baju pong... mak terima jer.... tak bg baju kat anak, bg baju kat mak dia pon boleyyy jugak.... hahaha

    ReplyDelete