Hari Ulangtahun Perkahwinan

Daisypath Anniversary tickers

My SOFEA ZARA

Lilypie First Birthday tickers

Monday 10 October 2011

PAGI ISNIN YG INDAH AKU MASIH DI RUMAH :)

Jam dah menunjukkan pukul 9.06 pg... Hari isnin... Hari bekerja... Tp aku masih di rumah menunggu kehadiran suami dgn penuh sabar.... Sabar... Sobar.... Sabariah....

Ni semua gara2 kunci kete aku yg tertinggal dlm kete incik suami.. Dia dh selamat smpai opis.. Aku je ni ha terkontang kanting kat umah. Bila tanya mana kunci kete, dia kata dah bg kat aku. Bila cek2 rupe2nya kat dlm kete dia.. Hai la abang... Takleh nk marah2.. Mmg dh tau dia pelupa.. Ehehe...

Aku dh la nak g JPN ambik IC baru pg ni... Semangat nak jd warga putrajaya.. Nasib baik masa buat ic aritu aku tak kena kompaun sbb dah lama tak tukar ic. So, kpd yg belum pernah tukar ic melebihi brp thn tah .. ( aku dh lupa ) sila lah tukar ic sekiranya anda telah menetap di sesuatu kwsn dgn tempoh yg agak lama..

Jam dah pukul 9.10... ( ikut jam lappy aku ).. Tah sempat tah tidak nak beli nasik lemak saiful tu.. Nak g JPN lg.. Huhuhu... Hai lahhhh nasik lemak saiful.. Nasik lemak + telur goreng + sambal sotong.... Aduhhhh, lapor terus aku.. Gerenti tak sempat nak beli krg... Huhuhu.. Takpe, esok masih ada...

ALAMAK!!! Laki aku dah smpai nak bg kunci.. DAAAAA..... ( hehehe )

KESIMPULAN : sempat lg blogging sementara tunggu dia.... SILA BUAT DUPLICATE KUNCI... ape saje kunci!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment