Hari Ulangtahun Perkahwinan

Daisypath Anniversary tickers

My SOFEA ZARA

Lilypie First Birthday tickers

Sunday 27 November 2011

27/11/11 ~ SELAMAT HARI ULANGTAHUN PERTUNANGAN


27 ~ 11 ~ 2011

SeLaMaT HaRi UlAnGtAhUn PeRtUnAnGaN

Ehehe.. Agak2nya ade tak org wish SELAMAT HARI ULANGTAHUN PERTUNANGAN??? Mesti takde kan? Biasanya anniversary je yg org ingt.. Tp takpelah, aku nak buat lain dr yg lain... 

Setahun yg lalu pada tarikh arini 27 ~ 11 ~ 2010 aku telahpun selamat ditunangkan dgn jejaka pilihan hatiku iaitu suamiku tercinta skrg ini... Ehehe...

Bila diimbau balik kenangan masa hari pertunangan ni, aku rasa SWEET sgt2... Manis mcm gula!!!

Mula2 BERTUNANG, pastu NIKAH + SANDING....
Dan skrg??? Sdg menantikan kehadiran cahaya mata sulung kami...

Semoga hubungan kami berkekalan hingga ke ahir hayat...

Buat suamiku....

Kau adalah segala2nya untukku....
Terima kasih syg krn sudi memilih aku walaupun aku sedar aku serba kekurangan...
Semoga kasih syg di antara kita akan mekar selama-lamanya....
AMIN :)


HAHAHA !

No comments:

Post a Comment