Hari Ulangtahun Perkahwinan

Daisypath Anniversary tickers

My SOFEA ZARA

Lilypie First Birthday tickers

Tuesday, 15 November 2011

GO GO POWER RANGERs....

Go go power rangerssss!!!

Tingat dulu aku kecik2 suka sgt tgk cite power rangers... Ape kaitan ent3 aku dgn power rangers???

Adakah aku ditawarkan jd pelakon power rangers???

Adakah power rangers dtg jumpe aku???

Ekeke....

Sbnrnya aku nak citer yg arini aku jd POWER RANGERS kat opis...

TAdaaaa~~~~~~



Power rangers versi pakai jubah... Sbnrnya dah masuk 9 bulan ngandung ni, tgn ngn kaki aku selalu sengal2, sakit2.... ( biasa la kan org ngandung ) Tp nak dijadikan cerita smlm adalah hari yg tersangat sengal sbb TANGAN AKU TAKLEH ANGKAT LANGSUNGggggG masa bgn pg!!!! Mmg tiap2 mlm sblm tido aku akan suruh laki aku urut tgn ngn kaki... Pastu siap pakai stokin lg... Tp entah knp smlm tgn aku sakit sgt smpai takleh nak angkat.. Terpaksa la aku ambik mc smlm... Mungkin sbb kedudukan umah aku yg bersebelahan ngn hutan so tiap2 pg bila bgn tido cuaca mmg sejuk sgtt.....

Tgk la... siap berkabus lg arini...




Grrrrr... mmg terasa sejuk dia mcm kat Cameron Highlands....

Disebabkan sejuk lah aku terpaksa tido pakai sarung tgn ngn stokin mlm td... Bila dh smpai kat opis lak, dah sah2 la kat opis sejuk sbb pasang ekon... Tak pasal2 aku jd POWER rangerss arini... Waaachhhha  !!!!

1 comment:

  1. hahaha..ingatkan tangan perompak mana la tadi ;p

    ReplyDelete