Hari Ulangtahun Perkahwinan

Daisypath Anniversary tickers

My SOFEA ZARA

Lilypie First Birthday tickers

Wednesday 2 November 2011

MAKCIK MELODI MELAPORKAN......



KIM KARDESEN  BERCERAI????




Aku ni sbnrnya mmg peminat TAK FANATIK cite ''KEEPING UP WITH THE KARDASHIAN" .... Stp ari selasa je aku mesti tercongok depan tv nengok cite ni sampaikan LAKI aku pun dah terjebak sama. Smlm aku agak tekejut gak la bila LAKI AKU TANYA " SYG.... KIM KADESENNN .. ( laki aku sebut kim kadesen.. haha! ) dah bercerai ke???? Hamboiiiihhh bang, bukan main lagi abg ye pg2 dah tanya pasal gosip kim kadesen ni.. Kiranya dia pon dah jadi peminat tak fanatik kim kadesen ni... Ekeke... Aku pon jawab, "HA'ah"

Tp kalo tgk dalam rancangan diorg pon, aku dgn suami dah awal2 menjangkakan yg diorg ni tak kekal lama.. Sbbnya diorg ni berbeza pendapat... Lg pulak si Kim ni dia lg tua dari si Kris laki dia tu.. Laki dia tu ade perangai cam budak2 sikit.. Sikit2 nak ikut ckp dia... Tension jugak la kim ni.

Laki dia ni dah la ganas.. Bkn ganas camane ( otak kuning la tuh! )  Mentang2 la si kim ni kecik, dia selalu angkat si kim ni pastu campak kim atas katil la, dalam laut la ( masa diorg g holiday tepi pantai ) mcm2 lg la.. Walaupun badan kim tu byk SPAN ( ekeke ) tp mesti sakit jugak kalo kena campak kan????

Si kim ni ade umah besar, bersih + kemas... Yg si kris ni pulak g pelihara anjing 2 ekor yg jenis berak merata.. Hangin la si kim ni.. Pastu plak siap bg tido atas katil kim.. Lg bertambah hangin la si kim ni kan? kan? kan?

SO kesimpulannya dari situ kita tau yg diorg ni takde persefahaman... Tup2 timbul plak diorg bercerai.. Tp dah nama artis hollywood, standard la tu kan??? :D


SEKIAN, MAKCIK MELODI MELAPORKAN.. :D

No comments:

Post a Comment