Hari Ulangtahun Perkahwinan

Daisypath Anniversary tickers

My SOFEA ZARA

Lilypie First Birthday tickers

Thursday 24 November 2011

TITANIC dan AKu

Skrg ni kui 12.34 pg, channel 131 tgh tayang cite TITANIC tau. Awwww... Filem TITANIC ni boleh dikatakan FILEM PALING BERHANTU di abad ini... Knp aku kata berhantu??? Sbbnya cite ni lah satu2nya filem CINTA ROMANTIK yg paling BEST MELETOP KEBABOM smpai la skrg...  ( bg aku la... bg org lain taktau le pulak )



Filem ni tayang tahun 1997.. Masa tu umor mak baru 13 thn.. Skrg dah 2011 umor mak 27 thn... Ko bygkan la nok brp lame dh citer ni??? Dah 14 thn dah!!!!! Si LEONARDO Dikapucino yg mak gile2 kan zaman dulu tu pon dah tua dh skrg... Tp citer ni tetap lg best smpai skrg... Nak2 plak masa scene diorg dalam kete kuda ke hape tah.. Ingt tak???? Tak ingt ke? Ala... yg kate winslet ngn leonardo buat ape tah smpai berwap2 kete tu... ( ekeke... gelak setan ) Tuu... Laki mak tgh nengok dgn khosyok tu walaupun kelopak mata dia dah tutup separuh mata dah. NGANTUK LA TUHHH!!! Tp dia tahan jugak! 

Dulu masa citer ni tgh meletop, aku siap buat BUKU SEKERAP lg!!! Buku sekolah pon aku tak pernah buat camtu... Tp TITANIC punye pasal aku siap buat buku skrap.. Aku gunting gambor2 Leonardo ngn Kate dlm paper, pastu tampal dlm buku sekerap tu.. Mesti James Cameron bangga kalo dia nengok aku buat buku tu.. Tp nak ke dia nengok dek non??? Jgn harap....

Aku dulu prnh bergaduh dgn kakak aku gara2 kakak aku ambik gmbor leonardo dlm paper... Masa tu kakak aku dh simpan keratan paper tu.. Pastu aku terperasan, aku curi keratan tu diam2.. Sekali dia mengamok daaa!!! Sape soh ko ambik pakwe aku?? eKEKE...

Itu satu hal, satu hal lg ... Cousin aku.. ( of kos la pompuan kan?? ) Masa dia tgk tu kalo tak silap dia baru form 1 kot... Lepas je dia abih nengok cite titanic tu, tiba2 dia dok atas moto macam org tgh layan bluesss... Bile aku intai, LOHHHH... rupe2nye dia tgh nangesss....Dah la masa tgk cite titanic tu dia nanges2 walaupon dia cover2 ( bajet tak nanges ) tp aku tau dia nanges sbb aku pon camtu gak.. ye la, takkan nanges nengok citer titanic smpai nak tunjuk kat org kan?? abis la kemachoan... Aku ingtkan cousin aku nanges masa tgh nengok cite tu je, rupe2nya tak... Smpai terbwk2 walaupun cite titanic tu dh abis ... Haha!!!

Hero pujaan hatiku dolu2...

ADUH... CAIR MAK TENGOK KO....





Tp skrg??????

~~

~~

~~

HAHAHA!!!! Mak tak cair dah... Ekeke



~~~ encik somi, dah la tu.. kui 1 dh ni.. tak nak tido ke??? ~~~

2 comments:

  1. hahahaaa..takleh blah laa post k.syam ni..tergelak mi baca..tp leonardo tak sehensem johnny depp la kakkk..takleh lawannyer..hihihihihiiii*i loike johnny depp* :P

    ReplyDelete
  2. ingatkan dah 14 tahun zaman gatai berlalu... insaf lah.... rupa2 nye still gatai lagi....

    ReplyDelete