Hari Ulangtahun Perkahwinan

Daisypath Anniversary tickers

My SOFEA ZARA

Lilypie First Birthday tickers

Tuesday 22 November 2011

EMPAT TER - TERKEDU TERKEJUT TERGAMAM TERHARU

Pagi ni mood aku bercampur baur sikit.. Tp masih lg dlm mood BOLA SEPAK lg ni... GOOOOOLLL... Heeee hee hee

TERKEDU - Aku masih lg terkedu sbb team Harimau Malaya menang bola sepak mlm td... Mcm tak caye je.. Tak sia2 la aku jerit macam org giler mlm td smpai nyaris2 nak kena baling kusyen ngn laki aku pasal terover jerit.. Anak aku dlm perut ni mesti ingt mama dia giler..  ( Aku test sore oke? Tu yg jerit kuat2.. Ekeke )

TERKEJUT - Aku bukak je blog pastu baca kat komen, skali adik manis aku si mimie ckp aku menang ga pen merah... YAAAAAAHHHHHHHHOOOOOOOOOooooooo.... Mcm tak caye je... Padahal aku saje je cube nasib, last2 nama naik plak... Alhamdulillah... Rejeki mak :)

TERGAMAM - Td aku tepon laki aku nak citer2 skit pasal isu DOPING - DADAH masa lwn bola sepak smlm.. Sambil2 tu nak la citer 1st time mak menang ga... Tup2 dgr laki mak mcm gaduh2 ngn ade sorg kwn dia.. Aduh, tergamam kejap mak bila dgr laki mak mrh2.. Laki mak kalo mrh, suara dia agak keras walaupun hakikatnya laki mak seorg yg lemah lembut bila berckp... SABAR YE SYG...

TERHARU - Kesimpulannya aku agak terharu campur sensitip sikit arini atas ape yg terjadi kat atas tu semua... Huhuhu. Oke lah... BYE!

Sekian, terima kasih.

MAJULAH SUKAN UNTUK NEGARA



1 comment:

  1. ahaaa...ni nak kena mintak upah ni sebab mimi yg bgtahu akk menang tu hahaha

    ReplyDelete