Hari Ulangtahun Perkahwinan

Daisypath Anniversary tickers

My SOFEA ZARA

Lilypie First Birthday tickers

Wednesday 23 November 2011

DURIAN itu TAK BERSALAH



OH durian... Sedapnye kalo dpt mkn durian... Nak plak kalo dpt mkn durian yg isinya lembut2, kuning2 emas cmni... Aduhhhhh... BEst gilerr sehhh....

WALAUPUN DIRIMU ENAK SEDAP DIMAKAN...

tetapi bagiku...

KAULAH BUAH YG PALING KEJAM DI ABAD INI!!!

SEKEJAM & SETAJAM DURI YG ENGKAU MILIKI...

oke, sekian madah berhelah aku bertajuk durian! ekeke...

Al kisahnya....

Smlm laki aku bwk blk durian. Dia kata air kelapa dah abis.. Semua kedai dia pergi, semua dah abis. Bg menggantikan air kelapa yg abis, si suami yg baik hati lg memahami si isterinya pon membelilah buah durian 3 biji... Kecik2 comey je duriannya... Masa aku tgk durian tu, aku masih kool lg. Takdelah org kata excited sgt.. Perasaan aku biasa2 jer... Lepas je solat maghrib, aku g dapor... Laki aku pon tgk je mak g dapor, terus serbu g dapor gak... Bermulalah sesi mengopek durian.. Isi dia mmg sedap.. Kuning2 emas, lembut.. Sedap giler ahh... Tp aku makan tak byk.. Aku makan sikit jer... Aku sedor diri yg aku ni pegnen. Kang lebih2 mkn krg, mau terberanak mak !

Lepas mkn, aku rasa ok je... Tido pon ok.

Tapi...

Keesokan harinya... ( pg ni... )

Aku bgn pg badan aku rasa semacam je... Badan aku mmg rasa tak sedap... Sehinggalah saat ini, saat aku menaip post ni pon aku rasa badan aku tak best... Tp yg pasti ni semua gara2 mkn durian... Badan aku rasa panas, tp peluh mcm malu2 nak keluar!!!

To durian, AKU BENCI KAU!!! (Tp aku benci kejap je tau! Lepas ni aku suke blk! ) ekeke

Ok sekian.. MAk tak larat nak taip dah!

No comments:

Post a Comment