Hari Ulangtahun Perkahwinan

Daisypath Anniversary tickers

My SOFEA ZARA

Lilypie First Birthday tickers

Friday, 18 November 2011

Berurut Dgn Bidan NEK NAK kat DENGKIL

Td masa rehat tghri, aku ajak kakak aku g berurut dgn sorg bidan kat Dengkil. Nama dia Makcik Nah ke ape tah... Tp aku lebih suka panggil dia Nek Nak.. Ehehe... Ini la 1st time aku berurut dgn org lain a.k.a bidan. Sblm ni yg selalu urut aku opah aku ngn laki aku je....

Tah knp bila dah masuk 8 bulan ni aku tibe2 menggatal nak berurut.. Saje2 la nk tgk kan baby ok ke songsang ke... Alhamdulillah... Kepala baby aku dah ke bwh... Nek Nak tu ckp baby aku ni besar jugak.. Kepala dia je dh 7cm.. Aku td siap tgk pembaris 7cm tu panjang mane... Gulllpppp.. Baru 8 bulan dah 7cm? Mampukah aku nak meneran nnti??? Insyaallah... Tawakal kpd Allah...  Lepas tu ms Nek Nak tu belek2 perut aku, dia siap tarik tgn aku lg suruh rasa kpla baby aku.... EEEEEEEEEEEEEE...... Seriauuuuuu  org perak kaborrrr... Ade ke nak suruh pegang kpla anak aku yg masih dlm perut aku ni... Marah pulak anak mama ni nnti ade org dok usik2 kpla dia.. Buatnye kwn tu tgh syok tido ke ape ke....

Memandangkan td g berurut tu waktu rehat, so takleh la nak urut lame sgt ngn Nek Nak tu.. Kebetulan pulak kakak aku pon dia sibuk nak beurut jugak, sebab kakak aku nak naikkan peranakan... Kakak aku ckp, Nek Nak ni pandai... Dia leh tau telur kita hidup ke tak time tu... I mean suburrrr... Prnh sekali kakak aku berurut ngn Nek Nak ni, pastu Nek Nak tu ckp " MLM NNTI KAMU MAIN BOLA, TELUR KAMU DUA2 HIDUP NI'' ekeke... Tup tup kakak aku ngandung... Tp nasib tak menyebelahi sbb kakak aku gugur.. Mungkin dh bukan rezeki...

Tp lepas beurut tu, anak aku asyik dush dush dush! tendang aku... Pastu aku rasa sakit sengal2 skit kat bhgn ari2.. Mungkin sbb aku tak pernah berurut kan??? Sbb tu la aku rasa sengal2... Kalo la aku dapat berurut 1 badan td kan best??? MESTI TERKENTUT2 AKU NNTI... :D

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
NEK NAK tu pesan ; kalo nak senang bersalin bykkan minum air kelapa dgn ehehe... kerapkan bersama suami... Yg minum air kelapa tu mmg tiap2 ari aku buat, tapiiiii ( buat muka sedey sket :P ) tang kerapkan bersama suami tu... perut dah besor camni, sebulan sekali pon lom tentu aku larat... HAHA!

kalau la dpt berurut camni, kan beshhhhh :D

1 comment:

  1. hahahahaa..ayat yg last tu takleh blah la kak.. :P

    ReplyDelete