Hari Ulangtahun Perkahwinan

Daisypath Anniversary tickers

My SOFEA ZARA

Lilypie First Birthday tickers

Friday 4 November 2011

FROM THE 1ST MOMENT ....

Assalamualaikum....

Arini aku mmg tak sihat... Badan tak sedap... Smlm baru dpt cucuk 2nd dos utk kancing gigi.. Mlm td pulak asyik terjaga gara2 tgn aku asyik krem je... Sian incik suami terpaksa bgn tgh mlm urut aku. Org lain bila pegnen krem kat kaki, yg aku plak krem kat tgn.. Dlm minggu ni, dh 2 kali aku terjaga sbb krem kat tgn..

Dlm pada tak sihat ni, tibe2 aku terkenangkan plak masa mula2 aku dapat tau aku pegnen... Tak pasal2 rajin aku dtg nak buat en3 pasal "FROM THE 1ST MOMENT" aku dpt tau yg aku pegnen... ( Nnti anak mama dah besar, anak mama baca blog ni yer... Semua cite yg mama tulis dlm blog ni, semuanya khas untukmu syg ... )

Oklah... Kita roll dulu

Cantik x tmpt ni? Nama resort ni PHILEA RESORT & SPA, Ayer Keroh Melaka.




Tmpt ni adalah 2nd honeymoon utk abah dgn mama .. Buweeekkk :P

Bilik abah dgn mama

This is our room number

Cantik x bilik dia?


Tmpt ni mmg nice, tp yg tak nice nya masa g sana tu aku demam... Aku jarang demam sbb aku selalu kena gastrik tp bila sekali demam tu dtggggg aku mmg teruk...


Muka org demam.... Masa g sana mlm tu aku demam teruk - 39 drjh celcius...


Dah mcm hantu bungkus pun ade


Hantu bungkus balik rumah...

- sangat tension bila dpt peluang jalan2, tiba2 jatuh sakit -
- ape nak buat, terima saje pemberianNya -

************************************

Aku pon pelik knp la aku demam teruk time tu... Disbbkan badan panas sgt, doc terpaksa la cucuk kat montot nak bg kurgkan sikit panas tu.




 Lepas je cucuk, alhamdulillah peluh pon sudah keluar. Esoknya terus sihat, dah boleh jalan2... :)

Hensem x aboh? :D



Jalan - jalan dekat muzium kapal melaka


Muka aboh yg takut naik Menara Taming Sari... Haha!

2nd honeymoon dekat Melaka ni mmg best.. Walaupun aku demam skjp, dapat jugak peluang nak round2 area Melaka...

Balik dari Melaka, tak lama lepas tu....

Aku telah disahkan mengandung oleh aku sendiri ( hahaha... cek air kencing sendiri meh... )

Ooooo... patut la aku demam teruk masa g Melaka tu... Rupa2nya ade isi duduk dalam dia mau kasi warning sama aku yg dia sudah get ready nk duduk dalam perut selama 9 bulan .. Ehehe

******************************************

Pengalaman masa mula2 dpt tau pegnen mmg mcm2.. Mcm mbr aku ada yg tibe2 jd kuat mkn durian, suami yg dapat tanda pon ade jugak... Whatever it is, pengalaman itu sangat manis :)

4 comments:

  1. wahhh..so0 sweet la pengalaman tu...tersenyum mimi baca nye hehe...bape bajet g sana tu kak?

    ReplyDelete
  2. bajet x byk sgt la mimi... sbbnya percutian ni opis abg dee yg sponsor... huhuhu... rejeki :)

    ReplyDelete
  3. as salam, chanteq sgt tempat tur...permandangan dia kan...ko sompat gak nak g honeymun aku xsompat tros pregnant...hahaha express

    ReplyDelete
  4. takpe... sempat lg nak honeymoon tu.. tunggu la 2nd bb ko kuar.. pas dia dah kuar, baru la g honeymoon.. tp jaga2, takut dpt bb no 3 plak nnti... hahaha

    ReplyDelete